Шукаємо однодумців для співпраці в допомозі «Особливим дітям» та їх «Особливим сім’ям»!
Чекаємо на благодійні фонди, спільноти, асоціації, організації, бізнес, волонтерів та всіх небайдужих до проблеми дитячого розвитку.
Зв’яжиться з нами: 095 0753755
с п і в п р а ц я

Клименко Ольга

Клименко Ольга

Дефектолог — логопед / Педагог інклюзивної  освіти


Кваліфікація:
Дефектолог — логопед, першої категорії
Стаж роботи за спеціальністю:  12 РОКІВ
Членство в асоціаціях: Член ВГО Української асоціації корекційних педагогів УАКП/ UASP
Спеціалізація:  Дефектологія

 

 


Методичні розробки:

  • «Корекційно-навчальні заняття іноземної мови для дітей з ТПМ вікових категорій 2-3 роки, 4-5 років, 6-7років»
  • «Комбіновані логопедичні заняття — ігри (використовуючи розвивально-корекційні книги з фетру)
  • Групові навчально-пізнавальні уроки з розвитку мовлення для дітей початкових класів
  • Розробка логопедичних ігр-квестів для дітей з ТПМ
  • «Особливості навчального процесу в логопедичній роботі з дітьми у яких мовленнєві порушення»
  • Логопедичні ігри на автоматизацію, диференціацію звуків
  • Мовні картки (для обстеження дітей з комбінованими діагнозами)
  • «Методи корекції та індивідуальний підхід в навчанні дітей з РАС»
  • Групові логопедичні заняття з використанням інтерактивної дошки
  • «Як подолати заїкання за допомогою логопедичних занять (з використанням Арт-терапії (казко-терапії, музико — терапії і т.п.)
  • «Основні принципи і система логопедичного впливу по подоланню дислалії»
  • «Параментри психічного аутистичного дисонтогенезу»

 

Сертифікати і дипломи:

  • 2010 р. — Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова «Інститут корекційної педагогіки та психології» — «ДЕФЕКТОЛОГІЯ», кваліфікація «логопед», «вчитель початкових класів шкіл для дітей з порушеннями мовлення»
  • 2007 р.- Київський національний лінгвістичний університет. Науково-методичний центр «інтенсивного навчання іноземних мов»

 

Підвищення кваліфікації:

  • 2014 р.- Атестація «спеціаліст ІІ категорії»
  • 2018 р.- Атестація «спеціаліст І категорії»
  • 2014 р. — Підвищення кваліфікації в Інституті корекційної педагогіки та психології «кафедра логопедії»
  • «Сучасні технології фізичної реабілітації дітей з ТПМ»
  • «Особливості та методика проведення логопедичного масажу».
  • «Інструментальнітметоди впливу в логопедичному масажі ( зондовий масаж)».
  • Виконала випускну роботу на тему: «Основні принципи і система логопедичного впливу по подоланню дислалії»
  • 2017 р. – Підвищення кваліфікації в Інституті корекційної педагогіки та психології «кафедра психокорекційної педагогіки»
  • Корекційна робота з дітьми з аутичними порушеннями
  • Практико- методологічні основи аутизму
  • Етіологія та патогенез аутичних розладів
  • Психологічні особливості аутичних осіб. Етика спілкування з дітьми з аутичними порушеннями
  • Система корекційно- логопедичної роботи з аутичними дітьми
  • Виконала випускну роботу на тему: «Параментри психічного аутистичного дисонтогенезу»

 

Професійний шлях:                                                                                                                

  • З 2005 р. по теперішній час — Спеціальна школа-інтернат І-ІІ ступенів №7, м. Київ,вчитель –логопед, вчитель англійської мови

 

Професійні інтереси та розвиток:

Я — дефектолог-логопед (практик), автор корекційно-навчальних методик.

Є членом методичної кафедри вчителів-логопедів, виступаю з доповідями на засіданнях педагогічної ради, методичної кафедри.

Всю свою діяльність направляю на підвищення ефективності та якості корекційного навчання учнів з ТПМ. Постійно слідкую за спеціальною літературою, використовую у свої діяльності прогресивні педагогічні ідеї. На заняттях враховую індивідуальні особливості дітей , їх розвиток, здійснюю диференційований підхід до кожного учня з урахуванням темпів розвитку, нахилів та інтересів, стану їх здоровя. Працюю над проблемою активізації навчального процесу. Доцільно та комплексно застосовую в своїй роботі різні засоби навчання , творчо використовую новітні технології.

Зацікавлена в створенні моделі корекційного центру. Де основні механізми центру — взаємодія структур традиційної та інноваційної систем у реалізації завдань із комплексної медичної, педагогічної, корекційної, соціальної, фізичної реабілітації. Таку модель інтегрованого навчання, виховання та підготовки дітей до самостійного життя у суспільстві, бачу Я. Вона розширює можливості кожної дитини реалізувати право на освіту, розвиток власних здібностей, інтересів, розкриття потенціалу та активну участь у житті суспільства.

Напрямки: Корекція, Навчання, Терапія
Діагнози: Ала́лія, Аути́зм (РАС), Афазі́я, Дизартрі́я, Дисгра́фія, Дислалія, Дисле́ксія, ДЦП, Заїкання, ЗНМ, ЗПР, Мутизм, Ринолалія, УТМ
Прийом: Комплекс Тімоко, Логопедичнi заняття, Підготовка до інклюзії
Часи роботи: ВТ, ЧТ, СБ
EN FR DE UK