Шукаємо однодумців для співпраці в допомозі «Особливим дітям» та їх «Особливим сім’ям»!
Чекаємо на благодійні фонди, спільноти, асоціації, організації, бізнес, волонтерів та всіх небайдужих до проблеми дитячого розвитку.
Зв’яжиться з нами: 095 0753755
с п і в п р а ц я

Логопедичнi заняття

Логопедична робота — розглядається, як система корекційно-педагогічних заходів, спрямованих на всебічний, гармонійний розвиток особистості і мовлення дитини з урахуванням необхідності усунення або компенсації даного порушення.

Логопедичний вплив — здійснюється під час групових та індивідуальних занять.


Заняття передбачають:

  • Розвиток загальної (дрібної)і артикуляційної моторики
  • Нормалізацію темпу та ритму дихання і мовлення
  • Активізацію мовленнєвого спілкування
  • Розвиток слухової уваги і фонематичного сприйняття
  • Корекцію звуковимови (зондовий і артикуляційний масаж)
  • Розширення пасивного і активного словника
  • Удосконалення граматичної будови мовлення
  • Практичне засвоєння лексичних засобів мовлення
  • Формування зв’язного та діалогічного мовлення
  • Підготовку до навчання грамоти
  • Профілактику і виправлення дисграфічних і дислексичних помилок
  • Усування психологічних відхилень у поведінці
  • Розвиток інтелектуальних здібностей

 

СТРУКТУРА ЛОГОПЕДИЧНОГО ЗАНЯТТЯ

Розвиток рухливості артикуляційного апарату:

  • Зондовий масаж
  • Артикуляційна гімнастика

Розвиток фонематичного сприймання, слухової уваги, вміння чути себе.

Розвиток координації рухів, дрібної моторики.

Розвиток всіх психічних процесів.

Усунення вад звуковимови:

  • Постановка звуків
  • Проведення диференціації звуків
  • Автоматизування поставлених звуків у складах (прямих, обернених, із збігом приголосних)
  • Автоматизування звуків у словах (з прямими, оберненими складами, із збігом приголосних)
  • Автоматизування поставлених звуків у реченнях, зв’язному тексті.

Підготування до звукового аналізу слів:

  • Визначення місця звука в слові (на початку, в кінці, в середині слова)
  • Визначення кількісті складів, виділення наголошеного складу
  • Розрізнення слів, подібні за звучанням
  • Розрізнення слів з парними звуками
  • Розрізнення слів у фразі
  • Запам’ятовування і відтворення рядів слів

Збагачування словникового запасу:

  • Розширення, уточнення словника
  • Навчання вживати узагальнюючі поняття
  • Вправляння у встановленні причинно-наслідкові зав’язки, у класифікації, вилученні зайвого предмета
  • Навчання вимовляти слова складної структури

Формування граматичної будови мови:

  • Навчання дотримуватись порядку слів у реченні
  • Вправляння у вживанні збірних іменників
  • Навчання правильного чергування звуків в основі при відмінюванні іменників, дієслів
  • Навчання правильного користування сполучниками та сполучними словами у складнопідрядних реченнях.

Навчання контролювати свою мову.

EN FR DE UK