Свідчення:
- Порушення мови
- Логоневрози різного ступеня тяжкості
- Афазія
- Дислалія, дизартрія
- Ринолалія, ринофония
- Порушення темпу мови
- Мовна тривога (логофобія)
- Розлади мовлення у дітей з порушенням слуху
- Функціональні дисфонії
Використання біологічного зворотного зв’язку в якості компонента навчально-профілактичної програми:
- Профілактика порушень мови і голосу
- Навчання техніки читання і мовлення школярів
- Підготовка дітей до школи
- Лікування захворювань, пов’язаних з мовними навантаженнями
- Результати застосування:
- Організація фонаційного дихання
- Формування навичок чіткої артикуляції та вимови
- Формування інтонаційної виразності мовлення
- Стабілізація темпу ритму промови
- Подолання логофобии
Функціональні можливості комплексу
Діагностика:
- Оцінка особливостей мовлення
- Параметри дихання (співвідношення вдих/видих)
- Артикуляційна функція (ЕМГ по двох каналах)
- Чистота мовлення (амплітуда звукової хвилі)
- Оцінка психоемоційного стану
- по ЧСС, ЧД, ЕМГ і температурі
Методики:
- Корекція порушень мовлення (ЛОГО)
- Дихальна гімнастика
~Дихальний тренінг для вироблення правильного видиху, правильного видиху зі звуком.
~Дихальний тренінг для подовження тривалості мовленнєвого видиху
~Дихальний тренінг для розвитку фразового мовлення
~Дихальний тренінг під контролем кардіоритмограмми (ЧСС) - Артикуляційна гімнастика
~Электромиографический двоканальний тренінг по інтенсивності скорочення/напруги обраної групи м’язів
~Электромиографический двоканальний тренінг за прогресивною інтенсивності скорочення/напруги з індивідуально підібраною навантаженням - Релаксаційний тренінг
~Температурний, миографический, температурно-миографический тренінг
~Тренінг прогресивної релаксації за Джекобсону
~Тренінг з параметрами (КГР для зниження вегетативних проявів емоційної напруженості - Тренінг розпізнавання дзвінких і глухих звуків по амплітуді звукової хвилі
- Кардіореспіраторний тренінг
- Двоканальний миографический тренінг (МІО) для реабілітації рухових розладів різного генезу , больових синдромів, для профілактики і корекції ортопедичних захворювань (порушення постави, сколіози, клишоногість, кривошия).
- Релаксаційні биоуправление за электромиограмме
- Бета тренінг
~Бета-биоуправление, тета/бета биоуправление - Діагностика
~діагностика індивідуальних характеристик ритмів ЕЕГ
~діагностика синдрому дефіциту уваги (СДУГ ) по ЕЕГ-маркерами - Аналіз стану вегетативної нервової системи за варіабельності серцевого ритму
- Визначення фізіологічних маркерів психоемоційної напруги