Шукаємо однодумців для співпраці в допомозі «Особливим дітям» та їх «Особливим сім’ям»!
Чекаємо на благодійні фонди, спільноти, асоціації, організації, бізнес, волонтерів та всіх небайдужих до проблеми дитячого розвитку.
Зв’яжиться з нами: 095 0753755
с п і в п р а ц я

Дисле́ксія

ДИСЛЕ́КСІЯ — нездатність оволодіти навичками читання текстів. В людини, яка страждає на дислексію, переважно присутня і дисграфія.

 

Ці недуги абсолютно не пов’язані з інтелектуальним потенціалом людини.

 

Фонематична дислексія — труднощі з вимовою фонем. Людина читає побуквенно.

 

Семантична дислексія — кожне слово при читанні сприймається окремо і не зв’язується з іншими словами, тому прочитаний текст неправильно розуміється.

 

Аграматична дислексія — читання із граматичними помилками: порушення в закінченнях, неправильне відмінювання слів, зміна у відмінкових закінченнях, роді, числі, часу.

 

Оптична дислексія — порушення у сприйнятті подібних літер, зокрема плутаються Г-Т, Б-Ь та інші літери.

 

Мнестична дислексія — порушення засвоєння відповідності букв та звуків.

 

 

НАПРЯМКИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ПРИ ДИСЛЕКСІЇ

 

  • Оптична — активний вплив на візуально-просторове сприйняття
  • Тактильна — робота над вивченням і розумінням схем
  • Мнестична — розвиток мовної, зорової та слухової пам’яті
  • Фонематична — коригування вимовних навичок, а також формування адекватного уявлення про звукобуквенном складі слів
  • Семантична — навчання нормам мовної граматики і відпрацювання навику складового синтезу
  • Аграматична — посилена робота над створенням стійких граматичних систем
EN FR DE UK